Innlegg

Viser innlegg fra april, 2026

Back in Czceh

Bilde
​Lenge siden sist BMX løp for min del i Tsjekkia. Men dette var gøy! Flott bane og område i Benatky Godt organisert løp Og security til å leve med! Det har det ikke alltid vært her - her har vi sett banen gjerdet inne med svart plast, så ingen skal få se den før trening - vi har sett innleide vakt pitbuller og vi har bygget om et hopp mens konkurransen pågikk  (2003) Alt dette har hendt i Klatovy som hadde løp en årrekke, for han som ledet denne klubben, good old Marek - eide også hotellet og restauranter i Klatovy, i tillegg til å sitte i styret for UEC I Norge har vi et ord som betegner dette, sånne eierskap og rolle sammenblanding😎 Men Benatky var bra! Vinden var der, den styrer vi ikke med, det er det enesteå sette på minus siden. Hotel, løp, leiebil, mat og humør, samt resultater var innenfor med grei margin. Det setter vi pris på!  Fantastisk gøy å reise med Andre, mange unge blir nok lei av å høre røverhistorier fra «gamledager» man det er en del av det. Andre og meg h...