"Å gå stegene for deg"
Jeg er av de heldige - jeg har mange barn, hele 5 stykker. Det går/har gått godt med alle - og de greier seg godt i livet så langt. De kan være heldige å arve våre "beste sider" eller de kan være uheldige å får mer av våre "ikke så gode sider" Sånn er det med det. De må gjøre det beste ut av det, ta sine valg og arbeide for å bli selvstendige. Som vi har gjort, og de før oss 😃 Jeg har også jobbet med ungdom i skolen i snart 40 år, jeg har også trent ungdom og voksne i 30 år. Jeg har alltid likt å omgås folk - og å jobbe med folk. Det er kjekt å bidra til utvikling. Vår jobb som foreldre har vært å guide barna gjennom barndom og ungdom over i voksenlivet, og jeg håper vi har gitt dem god ballast, og gode verdier til å bygge sine liv videre på. For det er deres liv. Vi har prøvd å delta, vært på dugnader, fulgt opp fritidsaktiviteter og vært trygge voksne. Vi har alltid hatt regler å styre etter. Det har virket for oss. Jeg tror det vil virke for de fleste, det å ...