Innlegg

Viser innlegg fra juni, 2026

World Cup i Frankrike

Bilde
​Torsdag 4 juni satte vi oss på flyet mot Frankrike og Sarrians. World Cup - første gang for Tuva, første gang på lenge for min del, men jeg har jo vært på en del… Vi var gjennom det vanlige i Frankrike - ingen snakker engelsk, securitates på plass, de som får på seg en vest så styrer de alt. Parkerings forhold som vanlig, dårlig skilting og vamt i været😂😂 Sånn er det - og forventningene innfris hver gang.  EM skal gå på samme banen seinere denne månden - det ligger også i «potten» Tuva har gode resultater dette året i E - Cup derfor mente vi nå at WC var på tide, det er viktig å få den  erfaringen når du er god nok. Sarrians viste seg fram fra «sin verste» side på trening fredag. Vind - ganske mye vind, fra alle kanter, noe som er ganske vanlig her. Det gjorde at kun 8-10 damer av 90 fikk hoppet 1 hoppet på trening . Det er jo ikke optimalt. Tuva var klar på at «jeg hopper det i morgen» Javel tenkte jeg - 20 minutt trening før løpet - jaggu må vi fort igang da!  Inngan...