Laget - og samarbeidet Laget er viktig - ytterst få bli gode alene, ytterst få. Det er lett å glemme i iveren etter å tenke mest på seg selv og det rett rundt. I et svært lite og oversiktlig BMX miljø i Norge trenger vi et godt lag for å få ting til. Ja men BMX er jo en individuell idrett, ja når vi konkurrerer, konkurrerer vi 1 og 1 - men vi, som mange andre, konkurrerer mindre enn vi trener. Og det er når vi trener, reiser, bor borte - vi trenger laget mest. Det må være kjekt å være sammen! På et godt lag er der trygge voksne personer og tilretteleggere kombinert med ungt pågangsmot. Vi jobber hardt hver dag for å utvikle laget, for at alle skal ta ansvar for laget og at vi gjennom laget skal utvikle hverandres prestasjoner til et høyere nivå. Det er kun 1 førsteplass i hver klasse når vi konkurrerer, for å kunne stå der tror jeg det er svært viktig at laget hjelper til på veien. Hjelpen er i form av å bry seg om andre, ønske andre godt - ta ansva...
Kommentarer
Legg inn en kommentar